Terra incognitaTerra incognitaTerra incognitaTerra incognitaTerra incognita

Terra incognita Terra incognita Terra incognita Terra incognita

24 april 2011

Strumpstopp!

Satans dag, jag vaknade av att min halvalkade granne stod i sin trädgård och ropade för fullhals på sin polare Börje... BÖRJEEEEEE!!!!!!!!!! BÖRJEEEEE!!!!!!!!!! jag vaknade med ett ryck, fick nästan en whipplash... Det är superfint väder ute men jag e ju så förkyld så det e la sådär gött o sitta ute.. Men jag tvingade mig i 40 min, jag fick faktiskt färg, så ja.. jag visste inte riktigt vad jag skulle hitta på!? Med mitt dampiga humör så kan jag ju sitta stilla i max 30 min sen får jag myror i brallan... Jag fick en snilleblixt att jag skulle damsuga! Nääää då ligger det en fucking strumpa i röret och stoppar! Stoppar upp allt borrdamm jag försökt duga upp! satans strumpa tänkte jag, fick ut den med en gaffel genom en ventil på damsugarröret... Det yrde ju självklart borrdamm precis överallt! Nu e de sjukt rent och dom som vill kan få komma o slicka på mitt hallgolv...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar