Terra incognitaTerra incognitaTerra incognitaTerra incognitaTerra incognita

Terra incognita Terra incognita Terra incognita Terra incognita

17 april 2011

Thank u me homies!

Hade en grymt sjukt magiskt grym kväll igår med mina närmaste finaste vänner! Är det något jag lärt mig i år så är det hur mycket ens vänner betyder för en! och att en sannvän faktiskt finns där tveklöst för en när man behöver det, jag är ju inte så begåvad när det gäller att be om hjälp..  



grattis mitt kött!! det var en grym fest igår! med mycket konstiga drycker... det bränner fortfarande i halsen på mig av nån grekisk sprit som smakade som toalettrengöringsmedel luktar, efter att se jonte ramla ur taxin igår så ramlade jag ur hemma hos mig och nu sitter jag här och mår oförskämt bra. det enda minuset är att jag rakar wc-anka och har träningsvärk i armarna... :-)



<3köttet,mongo,milky,ikkis,jontowich,båten<3
m.fl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar