Terra incognitaTerra incognitaTerra incognitaTerra incognitaTerra incognita

Terra incognita Terra incognita Terra incognita Terra incognita

4 maj 2011

Börja i tid!

Det där med att påbörja saker i tid har ju inte varit min starka sida någonsinn... Håller i kursboken för denna delkurs just nu och tentan är imorgon, det kallar jag planering mina vänner! Inte nog med det den e ju suuuuuuper trååååkig... Har en svag feeling av att jag kommer kugga den första tentan i mitt liv... Hoppas på att kunna panikläsa en sådär 612 sidor på 2 dagar.. Borde ju finnas nån mattematisk formel man kan räkna på, hur många sidor timman jag ska läsa för att få läst allt?!...






Vad gör en kuggad tenta när allt kommer kring, jag har iaf kursboken... Micki i min klass har inte ens den... Ni kan ju fethajja att jag inte sitter brevid henne på fredag iaf... Pixpax att sitta brevid någon ansvarig och påläst person!


1 kommentar:

  1. man har ju inte tid att börja i tid! där ligger problemet haha sarah är ju grym på att läsa, be henne läsa högt och jävligt fort i morgon efter ett par glas vin!

    SvaraRadera