Terra incognitaTerra incognitaTerra incognitaTerra incognitaTerra incognita

Terra incognita Terra incognita Terra incognita Terra incognita

25 oktober 2011

MYS MED MOR

Det här med mammor,... det är lustigt, det är få personer som jag kan bli så sur på som på mamma och övrig familj. Men ingen jag älskar så mycket heller. Vi hade en mycket fin dag i allum med shopping och fika! Mamma inspirerade mig med nya idéer kring företaget och saker jag kan göra. vi pratade om att ha en utställning ihop. Kan vara kul att se två generationer blandas och vad man gillar för konst beroende på vilken målgrupp man tillhör. Min den där,.. det där som gör att man vill något, det kom idag, det som gör att man vill ner o kladda i ateljén den infann sig idag! Imorgon ska jag ner och ställa mig och njuta med en kopp kaffe.

  






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar