Terra incognitaTerra incognitaTerra incognitaTerra incognitaTerra incognita

Terra incognita Terra incognita Terra incognita Terra incognita

8 mars 2012

Trying to make sense

Jag försöker att få rätsida på mina tavlor, planerar en stor utställning och försöker få en bra harmoni mellan alla dukar och färger.. jag har en grund ide men jag vet inte om den är bra.. Jag tänker,.. tänker fel, tänker om... Blir rosenrasande hivar ut dukarna på tomten och börjar om, målar över, gör om gör rätt.. Men idag efter några timmars övermålande kände jag att jag faktiskt ändå vart nöjd. Inte "häng ut på lokal nöjd" men mer "det är på rätt väg nöjd"

Har även fått en ny fetisch, kaffe med mjölk givet vis och en tesked oboy-pulver i gör att jag blir ostopp bar! Kan vara socker rus?! Kan vara bra för kreativiteten!?




/over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar