Terra incognitaTerra incognitaTerra incognitaTerra incognitaTerra incognita

Terra incognita Terra incognita Terra incognita Terra incognita

8 maj 2012

Cirkus-KLARA

Inspirationen kom till mig idag som en stenhård käftsmäll. Det kändes så jäkla sadistisk gött. Efter en relaxande stund på Warhol o Bacon utställningen med min fina vän V så fick jag så mycket idéer i huvudet om saker jag ska göra saker jag bara måste testa. Jag vill oxå kleta fast döda småkryp på dukar, sönder mosade. Genigal idéen av Blake tror jag det var om jag inte minns fel!? På min nästa utställning ska det lukta tivoli eller som det gör utanför 7/11 kl 8 på morgonen. Nu ska jag bara fixa en jäkligt stor mdf skiva och lite andra saker och göra mitt nästa projekt. Baka två plåtar bullar och be V att ta med sin cirkusfamilj. Smida planer. Andas in giftig färg. Bli yr. Födas på nytt! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar