Terra incognitaTerra incognitaTerra incognitaTerra incognitaTerra incognita

Terra incognita Terra incognita Terra incognita Terra incognita

5 september 2012

Peta ut ögat!? Nej tack!



 
 
Flyt är ju relativt, just nu känns det iaf som om att tåget går framåt.. Bland disk, böcker och ett allmänt kaos försöker min hjärna fungera normalt. Känns som om jag för en gångs skull har en organiserad oreda runt mig som faktiskt samarbetar med min kropp. Nya saker som är på G är glasögonbågar. Lame att man måste ha vanligt fönsterglas i dom bara. Tänk att födas utan synfel skulle vara ett straff. Men jag tänkte ha glajjor ändå! CheapMonday levererar, och jag tänkte inte peta ut ett öga för att få en anledning att använda dom!  
 
 
 
 
Man kan kanske påstå att jag hånar alla som var glasögonormar i skolan... idont,.. Jag vill bara vara en av er. See ya in hell neards! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar