Terra incognitaTerra incognitaTerra incognitaTerra incognitaTerra incognita

Terra incognita Terra incognita Terra incognita Terra incognita

20 april 2011

En high five och en falaffel!

Jag satt hemma och tänkte, nä nu kör vi!...
 Eller jag då eftersom jag är en och samma kött så att säga..
Jag kan inte sitta här och vara sjuk i 100 år.... jag gickte ut och promenadade, sedan tog jag bussen till Allum och gick in i skoaffärerna där. (Jag får inte gå in i skoaffärer). Jag blev kär i typ 12 olika par.. jag ville ta med dom hem och bädda ner dom i min säng, ligga o lukta på dom..  Men mitt sunda förnuft infann sig tillslut, eller mitt visa kort begränsade mig oxå.. Jag dreglade mig ut ur affären och in i en annan där jag köpte ett sexpack colalight samt vita påskfjädrar. Nu sitter jag kallasar på colalighten! happy vår! happy påsk!




Nya solbrillor från indiska var pratiska idag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar