Terra incognitaTerra incognitaTerra incognitaTerra incognitaTerra incognita

Terra incognita Terra incognita Terra incognita Terra incognita

21 april 2011

Påsk pynt...

Personligen hatar jag pynt... av alla pynt traditioner som finns är julen värst! Jag har en sträng uppfattning om att det ser förjävligt ur med tomtar i porslin och hönor i gul plast..! Finns faktiskt inte så mycket annat som jag stör mig på så mycket som kraffs... (eller kanske saker i plast..tex skärbrädor..) Är inte gult en ganska ful färg ändå? och är inte påskliljor ganska fula... en tratt... dom ser ut som en muterade skogskantareller... Jag skippar det klassiska pyntet... men jag har dubbelmoral... jag pyntar ändå.. men bara lite diskret...;)





Självklart valde jag vita fjädrar, 10kr för 10st på willys... känndes som ett klipp!


GLAD DISKRET PÅSK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar