Terra incognitaTerra incognitaTerra incognitaTerra incognitaTerra incognita

Terra incognita Terra incognita Terra incognita Terra incognita

21 oktober 2011

Att överleva

Har funderat mycket idag.. Efter att ha pratat med min goda vän Jimmy. Man klagar mycket på sitt liv, man tycker att man är värd mer, man förtjänar en högre lön, större lägenhet. Men hur mycket förtjänar man sitt eget liv? Hur mycket är någons liv värt.. Vem bestämmer vilka som ska få vandra på jorden? Människans överlevnads instinkt är sjukt otroligt stark, hur sjukt är det inte att man inte kommerihåg hur man mådde när man mådde som sämst!? Det är fantastiskt hur kroppen förtränger känslor som skadar den. Jimmy är nog en av dom absolut starkaste människor jag fått lära känna! Jag är evigt tacksam att den som skapade oss gav honom extra mycket överlevnads instinkt! Jag sa att någon ville fucka med honom men att han skapades odödlig.. han skrattade. Hans skratt går rakt in i min själ och stannar där!



När du blir bra igen kan vi dra ut o dyka!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar