Terra incognitaTerra incognitaTerra incognitaTerra incognitaTerra incognita

Terra incognita Terra incognita Terra incognita Terra incognita

12 oktober 2011

Läser ni Bibeln ungar?

Jag läser iaf min varje kväll innan jag somnar noga sida för sida ord för ord låter det sjunka in läser samma mening igen tittar noga på bilderna. Tar in budskapen, reflekterar, älskar, hatar, tänker.




Oktober numret UK fick mig verkligen att börja tänka på att fota plus size. Jag har googlat bilder på kända modeller i denna kategori hela kvällen. den som är min favorit är helt klart Crystal Renn!




Hon la på sig 32 kg och körde plus size! Helt jävla fab i mina ögon!
Hon har gjort allt! Vogue, Chanel, Choo, Rykiel, Dolce.... och hon är inte ett vandrande skelett!




Lägger Bibeln på sängbordet! Natti!



2 kommentarer:

  1. Men jösses! då måste hon vägt sjuuuukt lite innan, hon ser ju fortfarande smal ut! snygg är hon iaf. Fler modeller borde verkligen lägga på sig mer. puss/Erika

    SvaraRadera
  2. Klart jag läser bibeln, jag måste ju så att jag beter mig som en god kristen på jobbet :) Haha, jag är glad om jag orkar läsa tre sidor i en bok. Tidningar med bilder är tacksamt. Kul att läsa din blogg, Klara! Du är en frisk fläkt på jobbet!
    /Vendela

    SvaraRadera