Terra incognitaTerra incognitaTerra incognitaTerra incognitaTerra incognita

Terra incognita Terra incognita Terra incognita Terra incognita

2 oktober 2011

Lever jag i en illusion!?

Nu ska jag flika in lite om mitt liv... Mitt liv som förvirrad och förhållandevis fattig. Jag funderar lite på hur man ska dra in extra pengar.. Aktier e inte riktigt min starka sida, jag förstår inte helt o hållet vad en aktie är ens, någon säger att det är som ett papper som man får pengar för när man säljer.. Det är lite för diffust för att jag ska kunna greppa det och göra aktier till ett vinnande koncept.

Total förvirring råder annars på alla plan. Speciellt ekonomiskt då. Hur blev jag fattig? Vad köpte jag för skor? Ibland så undrar jag inte om jag inte lever i en psykos och tror att jag är Carrie Bradshaw som på ren rutin maxar kreditkort efter kreditkort! Jag har en teori om det där, jag har synat serien Sex and the City för många gånger så jag tror att jag lever i den och måste tvångsaktigt slösa bort mina pengar.. på skor, dyra kläder och drinkar.. Måste hur som haver ta mig ur denna illusion!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar